افتتاح مرکز تامین و پشتیبانی خوشه‌ زیلو میبد

مرکز تامین و پشتیبانی خوشه زیلو با حضور روسای شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان جهاد دانشگاهی و صندوق کارآفرینی استان یزد و همچنین شهردار، ریٔیس شورای شهر، معاون فرماندار و سایر مسئولان شهرستان میبد فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز علاوه بر خدمات چله پیچی زمینه تامین نخ و تجهیزات زیلوبافی را فراهم می کند.

این مرکز که با حمایت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و در قالب برنامه‌های توسعه خوشه زیلو تجهیز و راه‌اندازی شده در محل مجتمع صنایع دستی میبد واقع شده و فضای آن نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد تامین شده است.

انتظار می‌رود مرکز تامین و پشتیبانی خوشه زیلو که توسط انجمن صنفی زیلو اداره می‌شود با ارایٔه خدمات چله پیچی به زیلوبافان زمینه کاهش بهای تمام شده و ارتقای کیفیت زیلو را فراهم کند. این مرکز علاوه بر این خدمات کلاف پیچی، چندلا کردن و نخ تابی را نیز انجام می‌دهد. تجمیع ارایٔه این خدمات در این مرکز می تواند به تسهیل تامین نیازهای زیلوبافان کمک کند.

لازم به ذکر است پروژه توسعه خوشه زیلو توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد و به عاملیت سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد در حال انجام است.

خدمات چله پیچی زمینه تامین نخ و تجهیزات زیلوبافی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن