نمایشگاه فرش تهران و حاشیه‌های عجیب

نمایشگاه فرش تهران پس از ۲ سال وقفه بخاطر شیوع ویروس کرونا با حاشیه‌های عجیبی شروع بکار کرد.

با توجه به این رویداد مهم اقتصادی، از روز قبل این برگزاری این نمایشگاه اطلاع‌رسانی دقیقی درباره ساعت افتتاح آن از سوی متولیان اعلام نشد و مرکز ملی فرش ساعت ۱۱ صبح را به برخی اتحادیه‌ها اعلام کرده بود ولی این نمایشگاه نیم ساعت زودتر و به گفته شاهدان با تعداد بسیار کمی افتتاح شد!

بر خلاف ادوار گذشته که افتتاح نمایشگاه با حضور مسولان رده بالای دولتی همچون وزیر صمت، معاون اول رییس جمهور و حتی رییس جمهور برگزار می‌شد، نمایشگاه امسال با همراهی معاون صنایع عمومی وزیر صمت افتتاح شد.

البته این بی‌نظمی و بی اطلاعی  فعالان فرش از زمان دقیق افتتاحیه موجب اعتراض و گلایه اهالی فرش از جمله برخی از روسای اتحادیه‌ها شد.

نمایشگاه فرش بیست و نهم در حالی برگزار شده است که هیچ تبلیغات تلویزیونی، شهری و رسانه‌ای در این زمینهصورت نگرفته است و تجار خارجی نیز از برگزاری آن بی‌خبر هستند.

از حاشیه‌های دیگر اینکه به ادعای برخی از شرکت‌کنندگان در این رویداد بین‌المللی، واگذاری غرفه‌ای حدود ۸۰۰ متری به اهداکننده فرش دستبافت به ولادیمیر پوتین،رییس جمهور روسیه است که موجب اعتراض و گلایه‌ بسیاری از شرکت‌کنندگان در این رویداد شده است

بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستبافت تهران از ۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام متاسفانه هیچ اطلاع دقیقی از ساعت شروع و خاتمه نمایشگاه فرش در رسانه‌ها اعلام نشده بود من و تعدادی از دوستان مان که هر ساله منتظر نمایشگاه فرش هستیم اولا خیلی دیر متوجه شدیم که نمایشگاه دایر شده و دوما ساعت کار نمایشگاه را از اینترنت و رسانه ها نتوانستیم پیدا کنیم کلا اطلاع رسانی بسیار بسیار ضعیف بود. ما هم از این وضعیت خیلی دلخوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن